عضو شوید
عضویت سریع
آمار مطالب
آمار کاربران
کاربران آنلاین
آمار بازدید
گروه تحقیقاتی پلاسما
Plasma Research Group,
skype, Whatsapp & Line: 09123600694
Office : 02166944215
تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ، واحد 8
website: pdsabz@yahoo.com
www.pdsabz.com
sms: 5000206077
بررسی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از رویکرد چندلایهای
بررسی ابزارها و فنون مورد استفاده در مدیریت زمان پروژه ها و ارائه سیستمی برای زمانبندی پروژه های پتروشیمی در ایران
تدوین استراتژیهای مدیریت بازیافت مواد زائد جامد
راهبرد سیستم مدیریت امنیت اطلاعات در موسسات گمرکی
بررسی مدل سرآمدی EFQM (با تاکید بر معیار منابع انسانی) از جهت اثربخشی کانالهای ارتباطی بین کارکنان و مدیریت در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک وزارت راه و ترابری
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و اثربخشی سازمانی در شعب بانک ملی شهر شیراز
ارزیابی نقش سیستم اطلاعات مدیریت مخابرات آذربایجانشرقی بر کارآیی دفاتر خدماتی ارتباطی استان آ.ش
طراحی یک سیستم مدیریت کیفیت برتر بر اساس نیازمندیهای ISO 9000 درشرکت بک قشم- سازنده شارژهای مخابراتی و صنعتی و دستگاههای UPS
بررسی رابطه میان راهبردهای مدیریت دانش با ارائه خدمات به مسافرین ریلی
ارزیابی میزان آمادگی شرکت هولدینگ داروپخش جهت پذیرش مدیریت دانش
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در سازمان
بررسی شرایط ایجاد آموزش الکترونیک بر پایه مدیریت یادگیری در قسمت دانشگاه (آموزش) مجتمع رفاهی و تفریحی نفت محمودآباد
ارزیابی مدیریت استراتژیک در شرایط بحران و رکود در مجتمع تجاری- تفریحی پروما
ارزیابی وضعیت فعلی نظام مدیریت دانش و ارائه مدل مناسب بر مبنای مدل رامهارد
بررسی رابطه استقرار سیستم تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی بر مدیریت عملکرد شرکت شیر و لبنیات بیستون استان کرمانشاه
طراحی استراتژی مدیریت پسماند شهر رشت
بررسی نقشپذیری در مدیریت زنجیره تامین با توجه به سطوح مدیران فروش
بررسی موانع بکارگیری مدیریت منابع انسانی الکترونیکی در ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان
بررسی رابطه میان ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و فرهنگ سازمانی در سازمانهای دولتی شهرستان یزد
رابطه اعتیاد به اینترنت، سلامت روان و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی
بررسی تأثیر استقرار سیستم مدیریت کیفیت TS / ISO برتعالی سازمانی بر اساس مدل EFQM در شرکت لاستیک البرز با رویکرد جایزه ملی کیفیت ایران.
بررسی رابطه سبک رهبری و مدیریت تعارض در بین مدیران ارشد بیمارستانهای شهرستان ارومیه: ۱۳۸۶
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی، ساختار و استراتژی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
بررسی مقایسهای چهار مؤلفه ( جایگاه مهار : خشنودی شغلی : نظامهای مدیریتی و رشد اخلاقی ) فرهنگ سازمانی در هشت سازمان دولتی ( شرکت ملی حفاری ایران: مدیریت تولید مناطق خشکی: مجتمع شیمیایی رازی: سازمان مرکزی پنجم وزارت نفت: شرکت ملی گاز اهواز: شرکت نورد لوله اهواز گروه ملی فولاد اهواز و آموزش و پرورش اهواز
ارزیابی نظام مدیریت عملکرد کارکنان بیمارستان امیرالمومنین (ع) سمنان با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن- سال ۱۳۸۵
بررسی اثربخشی رشتههای تحصیلی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران بر مدیریت آنان در کشورهای آفریقایی (۷۳ـ۸۲) و ارائه الگوی مناسب برای آینده
ارزیابی نتیجه و مقایسه نظام مدیریت کیفیت بر اساس الزامات استاندارد ایزو ۲۰۰۰ : ۹۰۰۱ و بررسی اثربخشی آن ( در دفتر نوسازی و تحول اداری و مرکز تلفن شهدای هفتم تیر شرکت مخابرات استان تهران)
بررسی کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تاثیر آن بر زنجیره ارزش سازمان در بانک سامان
بررسی تاثیر شاخصهای عدالت اداری از دیدگاه مدیریت اسلامی بر کارآمدی دانشگاه پیام نور مرکز تهران
رابطه تاثیر سبک مدیریت مدیران بر تعهد سازمانی و رضایت شغلی دبیران مقطع متوسطه شهر تهران
رابطه بین فرهنگ سازمان و مدیریت دانش در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
موانع فرهنگی ارتقاء زنان به سطوح مدیریت در شرکت آبفای استان فارس از دیدگاه کارکنان
بررسی وضعیت چرخه مدیریت دانش در معاونت منابع انسانی شرکت مادرتخصصی توانیر
بررسی عملکرد استاندارد ۲۰۰۰ :۹۰۰۱ ISO (مدیریت کیفیت) در مجتمع صنعتی ماموت تهران
بررسی نقش و تأثیر مدیریت بیمههای باربری بر رضایت بیمهگذاران با تأکید بر بخش خسارت مطالعه موردی بیمه ایران
رابطه هوش هیجانی مدیران با راهبردهای مدیریت تعارض آنان در دانشگاه علوم پزشکی ایران
بررسی اثرات اجرا ISO 9000 ( سیستم مدیریت کیفیت) بر روی عملکرد شرکت کابین استیل همدان بین سالهای ۸۳ـ ۷۸
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت دانش در سازمان
طراحی الگوی جامعه- محور مدیریت بلایا برای ایران
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و بهرهوری در سازمان مدیریت درمان تامین اجتماعی کرمان
ارائه یک مدل گسترش عملکرد کیفی(QFD) به منظور اولویتبندی: و انتخاب ابزارهای مدیریت مؤثر در پیادهسازی مدل تعالی سازمانی(EFQM)
بررسی عوامل موثر بر اثربخشی مدیریت دانش (مطالعه موردی سازمان پایانهها و پارکسوار شهرداری تهران)
بررسی عوامل مؤثر در عدم استفاده مدیران از اطلاعات حسابداری مدیریت در گروه تحقیقات مهندسی جهاد
بررسی رابطه بین توانمندسازی کارکنان و استقرار مدیریت کیفیت جامع در سازمان بیمه مرکزی ایران
رابطه شاخصهای سودآوری شرکتهای شهر صنعتی کاوه با آگاهی مدیران آنها از تکنیکهای حسابداری مدیریت
رویکردی بر فاکتورهای موثر بر پیادهسازی مدیریت دانش براساس مدل Newman & Conard در شرکت رادروش شمال
بررسی میزان آمادگی دانشگاه اصفهان در پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از دیدگاه دانشجویان
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پاسارگاد با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
شناسایی عوامل مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری و تعیین نقش هر یک از این عوامل بر اثربخشی استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در ادارات پست شهرستان شیراز
بررسی تاثیر استراتژیهای جسورانه و محافظهکارانه مدیریت سرمایه در گردش بر نرخ بازده سرمایه گذاری (ROI) در شرکتهای عضو سازمان بورس اوراق بهادار تهران
کد را وارد نمایید:
تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان انجام پایان نامه /پروپوزال/مقاله و آدرس pdsabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.
RSS